12 Şubat 2015 Perşembe

İLK KLOŞ ETEĞİM :))

Gönderen Unknown zaman: 03:26
Uzun bir aradan sonra herkese merhabalar yazmayali bi hayli uzun zaman oldu. İlk blog açtığım da hergün yazarım uzun ara vermem sürekli güncel kalır blogum diye düşünürken bide baktım ki iş ,güç , çocuk derken yazmayı unutmuşum :)) Ee hersey planlandığı gibi olmuyor tabii :) Neyse konumuza geçelim artiķ :)
Sonunda cesaret edip bir kloş etek yaptım.
işte bu da  kumaşım !!!


Bakalım eteğimi beğenecek misiniz ilk denemem ve ortaya cikan sonuç beni
çok mutlu etti :)) Bide siz bakın bakalım hatalarımı söyleyin ama söyleyin ki  bir dahakine bende sizler gibi dikebileyim :))
Ama dikiş bilen bilmeyen herkesin yorumunu bekliyorum :)) çok konuştun hadi resmi göster diyorsunuzdur şimdi tamam kızmayın resim asagida ¿¿ :)))

Deseni , rengi , kumaşı çok hoşuma gitti :)  Bakalim siz neler söyleyeceksiniz merakla  bekliyorum sevgiyle kalın :)))

17 yorum:

gooogoook dedi ki...

Bloglar ilk açıldığında planlar hep aynı inanın;)) hele iki sene geçince daha da çok anlıyorsunuz bunu. Çalışmınızda kumaşın desenine bayıldım, desenli şeylerde kusur çabuk bulunmaz, varsa da bilemiyorum görünmüyor bence. Gayet hoş olmuş, güzel günlerde giyilsin. Elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Çok tsk ederim güzel yorumunuz için beğenmenize çok sevindim :)) Bende deseni çok beğenip almıştım.

deeptone dedi ki...

elinize sağlık. :) ama kaybolmayın sakın taam mııı :)

Unknown dedi ki...

İnşallah hep burdayım artık desteklerinizle tabii :))

Unknown dedi ki...

elinize sağlık gayet güzel görünüyor güle güle giyin.:)

Unknown dedi ki...

Tsk ederim :))

Unknown dedi ki...

Tsk ederim :))

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle....
www.neclasolen.com

Unknown dedi ki...

Hoşgeldiniz tabi hemen geliyorum :))

Aynur Yusif dedi ki...

Merhaba. Işte geldim. ben de bu aralar dikiçe yeni merak salanlardanımda. Bu gen 3yillik dikiş makinemin 1çok özelliyini keşf etdim. Arkadaşlrla toplanıb dikiş makinelerimizden konuşacağımız 1postmu hazırlasak?

Unknown dedi ki...

Hoşgeldiniz :) makinelerimız üzerine post fikri çok iyi bence bizde bilmediklerimizi ogreniriz

Unknown dedi ki...

Mrb hoşgeldiniz tabi bende geliyorum :)

Unknown dedi ki...

Hoşgeldiniz :) bende geliyorum size :)

Unknown dedi ki...

Hoşgeldiniz :) bende geliyorum size :)

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Yaa bayıldım ama. Çok güzel olmuş. Ben de bloğıuma beklerim. :)

Unknown dedi ki...

Tsk ederim geliyorum hemen :)))

Unknown dedi ki...

Tsk ederim geliyorum hemen :)))

Yorum Gönder

 

gülümsetenhobiduragim Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea